Alla inlägg under maj 2008

Av Louise - 29 maj 2008 22:42

Imorgon far man iväg igen. Denna gången till stallet i tyskland. Inga mera tävlingar i Ryssland vilket jag inte direkt gråter över. Ska bli kul att se hur stallet i tyskland ser ut med tanke på hur det andra såg ut. Prima ballerina. Ska försöka uppdatera lite oftare, fast är det någon som ens läser min blogg?

Av Louise - 15 maj 2008 22:34

Nu har jag varit hemma i nästan en vecka. Eller ja, typ 4 dagar. Redan uttråkad! Eller, inte uttråkad..men sådär..tom. Helgen ska däremot blir rolig, massa fest att ta igen. Men jag saknar Siri. Saknar henne JÄTTE mycket. Förhoppningsvis får man träffa henne nästa vecka.


Att gå från att umgås 24/7 till ingeting känns sjukt konstigt. Sjukt fel.

Av Louise - 13 maj 2008 10:53

Jag är hemma! Gud vad skönt det är. Sista två dagarna har varit som en mardröm. Satt fast vid gränsen ut ur vitryssland i 6 timmar, varan 4 timmar av dom spenderades i ett förhörsrum med 5 gränspoliser. Fy fan, det var inte roligt. Men nu är jag hemma.


Nu blir det filmkvällar med Ems, ut och festa järnet i malmö och sen riktig kvalitetstid med Siran.

Av Louise - 3 maj 2008 18:38

Jag har tråkigt, jätte tråkigt. Finns inget att göra idag. Ska nog ta en dusch och se på en film eller något. Ska se på en Louise&Siri film tror jag. Då känns det som om man är hemma. Jag har så tråkigt att jag längtar hem, och jag längtar aldrig hem. Ska åka till nästa tävling om bara några dagar men jag är rastlös NU. Shit.


Ryggen gör fortfarande ont efter min flygtur. Får nog kolla upp det lite när jag kommer hem. Vilket jag inte heller vet när fan det blir. Min Chef suger på att tänka. Inte hans starka sida. Nu ska dom harva här inne också, det orkar jag inte lyssna på.


Ciao!

Av Louise - 1 maj 2008 18:17

Okej, än så länge lever jag. Skönt att höra va? Jao. Allt är mycket bättre än vad jag hade trodde. Kanske för att jag jobbar för en av dom rikaste, duktigaste, mest kända (och bortskämda) ryttaren här. Väldigt trevligt. Mitt liv är inte komplicerat. Största problemet är ungefär hur jag ska få min chokladkaka att räcka längre eftersom jag är för lat för att gå och köpa en ny. Och för att jag inte riktigt vill gå själv i ryssland till The Supermarket för att köpa en ny. Det är faktiskt läskigt.


Imorgon ska vi åka och se Röda torget och Kremlin. Sen kommer jag nog hem i dagarna för att förnya mitt visum. Jag trivs i alla fall väldigt bra, inget dåligt än så länge.

Presentation

Omröstning

Är du nöjd med ditt jobb?
 Ja
 Nej
 Har inget jobb

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards